Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Bij garantie beoordelingen kijkt iPhonehoesje4u samen met de leverancier naar de manier waarop de klacht is ontstaan.

Als de klacht is ontstaan door eigen gebruik, zoals bij stoten, vallen, slijtage of iets dergelijks, dan valt dat niet onder de garantie. Voor de wettelijke garantie is het van belang dat er sprake is van een fabricagefout of een defect dat al bestond voordat u het product ontving. Is het defect niet toe te schrijven aan een fabricagefout, dan wordt het niet door de garantie gedekt.

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Bent u van mening dat de schade echt te maken heeft met een productiefout? Dan zouden we een onderzoek kunnen starten. U dient dan zelf een pakketlabel (brievenbuspakketje) aan te schaffen en het hoesje naar ons terug te sturen. Als na onderzoek blijkt dat het gaat om schade die is ontstaan door een fout bij productie, zal het hoesje inclusief de verzendkosten voor de retourzending vergoed worden. Blijkt dat de schade niet veroorzaakt is door een fabricagefout, dan kunt u het hoesje in de aangeleverde staat teruggestuurd krijgen na betaling van € 15,- onderzoekskosten. In dat geval worden de kosten voor het terugsturen naar ons niet vergoed. U kunt, als u de onderzoekskosten niet wil betalen ook kiezen om het product (kosteloos) te laten vernietigen.
 

Klachten

Heeft u een klacht of bent u niet teveren? Laat het ons weten via info@iphonehoesje4u.nl. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden verwijzen wij u naar het Europees ODR platform. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer u uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
 
Deze pagina is voor het laatst bewerkt op: 14-03-2018